EXERCICIO ORZAMENTARIO 2017 DO CONCELLO DE PALAS DE REI

Concello de Palas de Rei aprobará as Contas do  exercicio 2017 nos vindeiros días. O Concello palense pechou unhas contas de máis de 4 millóns de euros donde o cápitulo de inversións leva a maior parte do orzamento municipal.
O alcalde, Pablo Taboda, ten ultimadas as contas para a súa próxima aprobación no vindeiro pleno municipal, destaca fundamentalmente dentro do capítulo de inversións a mellora e renovación do céspede do campo de fútbol dentro das obras de acondicionamento e mellora da zona  de “os chacotes” e froito dun convenio firmadpo no seu día coa Diputación de Lugo e que contará cun orzamento de perto de 250.000 euros, as obras consistirán na renovación do céspede de herba natural por herba sintética, así como, se desenvolverán obras de renovación e mellora no campo municipal dos Chacotes. Esta inversión, unha das máis destacadas, dentro do capítulo de inversións ven motivada pola existencia de diversos equipos de fútbol competindo en diferentes categorias e a existencia das Escolas Deportivas no eido do Fútbol base.
Dentro do capítulo de inversións, do exercicio orzamentario 2017, tamén conforma un apartado especial a partida adicada ao acondicionamento de vías titulariedade municipal cun orzamento de máis de 150.000 euros en virtude do cal se acometerán melloras nos accesos a: O Froxón (en Berbetouros), accesos a os Valos e Sucratro en Lestedo, accesos en Coence e San Miguel e pavimentacións en diferentes núcleos como Leilón, Augasantas, así como, accesos a Escrita en Carteire, entre outros.
Asimismo, dentro do apartado de inversións tamén hai unha partida para o amueblamento do Centro Residencial froito dun Convenio suscrito co Consorcio Galego de Servicios Sociais e a compra dun novo vehículo de transporte adaptado para o Centro de Día palense.
Asimesmo, “tamén terá un apartado destacado unha partida de 60.000 euros, para un plan de escelencia turística e abrá as primeiras partidas para crear unha ruta de sendeirismo nas Torrentes de Mácara que contarán cun orzamento de 90.000 euros, en virtude do que se creará unha ruta de especial atractivo turístico no entorno do río Ulla e que servirá para potenciar todavía máis o texido turístico deste municipio” segundo destaca o alcalde Pablo Taboada.
Tamén verán a luz as primeiras partidas orzamentarias para o acondicionamento da reitoral de Vilar de Donas, logo dun principio de acordo co Obispado de Lugo, así como, diferentes partidas orzamentarias para a recuperación patrimonial en diferentes tramos do Camiño de Santiago como por exemplo en San Xulian do Camiño e Lestedo. Por último, dentro da mellora e acondicionamento de vías no casco urbán tamén se contempla a mellora do vial que une a rúa das Lagas co Agro do Rolo, así como outras melloras na xestión de residuos donde se renovarán os contedores actuales e se melloraran os recubrimentos dos mesmos.