POLIDEPORTIVO:

CAMPO DE FÚTBOL:
Instalacións deportivas municipais “Os Chacotes” Estrada de Santiago, km 33.
Acolle as diferentes competicións e entrenamentos dos equipos locais (Segunda Autonómica, Fútbol Sala Infantil,...)

PISCINA:
Instalacións deportivas municipais “Os Chacotes” Estrada de Santiago, km 33.
O carné familiar que dá acceso as instalacións da piscina municipal, o custo son 6 €uros, de non posee-lo terán que aboar unha taxa de 1€ cada día de uso das instalacións.
Impártense cursos de natación, nos niveis de iniciación e perfeccionamento en horario de mañá. Teñen un custe de 10 € por persoa e mes.

XIMNASIO MUNICIPAL:
Horario de apertura: de lúns a venres de 16:00h. a 22:30h.; e de martes a xoves de 11:30 a 13:30h.
Cuota de socios: 10 €uros mes empadronados no municipio de Palas de Rei e 15 € mes restantes persoas.
Impártense clases de aeróbic, ximnasia de mantemento, kin boxing

ESCOLAS DEPORTIVAS:
Durante o período lectivo en función da idade articúlase diversos grupos titorizados polo monitor de deportes municipais. Desenrolan diversas actividades entre elas as Olímpiadas Deportivas.