OFICINA MUNICIPAL DE INFORMACIÓN XUVENIL (OMIX)

Ubicada nas dependencias da Casa Consistorial de Palas de Rei, AVDA. de Compostela nº28 Palas de Rei.

Entre os principias obxetivos desta Oficina Municipal de Información Xuvenil están os de:
• Ofrecerlle a xente nova unha ampla oferta de información obxectiva e actualizada sobre  temas do seu interese.
• Garanti-la difusión da información xuvenil ampla e actualizada.
• Garantir a participación efectiva dos mozos/as en diferentes ámbitos da sociedade actual.
• Favorece-la implantación dos mecanismos de información precisos para posibilita-la igualdade de oportunidades entre a xuventude.
• Garantir a difusión da información xuvenil de maneira ampla e actualizada.
• Favorecer a implantación dos mecanismos para que a información, a orientación e o asesoramento á xuventude se baseen nos principios da Carta ERYCA, garantindo a igualdade, independencia, calidade e atención persoal á xuventude,e respectando a confidencialidade e o anonimato do usuario e posibilitando a igualdade de oportunidades.
• Promover a máxima difusión de información a través das tecnologías da información e comunicación, especialmente a través de internet e das súas redes sociais.
• Informar a mocidade daqueloutras iniciativas culturais, educativas, laborais, deportivas e/ou sanitarias ofertadas a toda a población, como principio de integración na comunidade e avogando polos principios reitores de transversalidade e coordinación.

A Oficina Municipal de Información Xuvenil(O.M.I.X.)ten deseñado un plan de actividades de  dinamización da  información caracterizado principalmente na atención persoalizada ós xoves deste municipio sen descartar outros posibles mozos/zas usuarios (turistas, peregrinos, camiñantes, etc.) deste servicio.
A todos estes servizos que se prestan ó longo do ano nesta Oficina tamén hai que engadir unha serie de actividades que serven para manter a unión entre a xente xove do noso municipio dependendo da época estacional:
- Concurso de Postais Nadal
- Cabalgata de Reis Magos.
- Entroido.
- Rutas de Sendeirismo e actividades  equinas.
- Música: Bandas, Concertos, Actuacións, etc.
- Participación en festas.
- Sardiñada de San Xoan.
- Saídas as Praias Galegas.