Orzamento

EXERCICIO ORZAMENTARIO 2016

O Concello de Palense aprobou, sesión plenaria, celebrada o 30 de decembro de 2015, as contas municipais para o ano 2016. O orzamento total é de 3.419.149,19 euros.
Dentro do capítulo de inversións dotado de 882.500 euros destacan as partidas para o novo campo de fútbol de herba sintética, a pavimentación de camiños e vías públicas, o equipamento definitivo para a apertura da residencia da terceira idade. En canto o resumo por capítulos do mesmo, temos que:

ESTADO DE GASTOS
Cap. I  Gastos de personal…………………………………….1.329.708,68 euros