strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /usr/home/concellopalasderei/www/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 24.

1 DE ABRIL, FESTA DOS MAIORES EN PALAS DE REI

Logo de tres anos sen celebración dos maiores, motivada pola situación da pandemia do covid-19, o Concello de Palas de Rei retoma este ano, a festa dos maiores de Palas de Rei. Os máis 1200 habitantes, maiores de 65 anos, de Palas de Rei están convocados a dita celebración que terá lugar o vindeiro sábado, 1 de abril, nas instalacións do Pavillón Polideportivo Municipal dos Chacotes. A celebración, arranca ás 13:00 horas cunha misa solenme que se oficiará no campo de fútbol, para logo, nas instalacións cubertas do Pavillón celebrarse, ás 14:30 horas, o xantar de confraternización e de cara ás 17:00 horas, o baile tradicional.

No transcurso da celebración dos maiores, tamén, se fará un recoñecemento especial para a muller e para o home con máis idade presente na festa.

Os asistentes, só teñen que confirmar asistencia nas dependencias do Concello ou chamando ao teléfono 982 38 00 01.