PLENO ORDINARIO NO QUE SE ACTUALIZAN AS TAXAS DO SEVIZO DE ABASTECEMENTO, SANEAMENTO E SUMIDOIROS CONFORME AO IPC E SE CONXELAN O RESTO DAS TAXAS MUNICIPAIS PARA O ANO 2020, TAMÉN SE APROBA A DELIMITACIÓN DO NÚCLEO DOS VALOS EN LESTEDO

O Concello de Palas de Rei celebra un pleno ordinario, no que entre outros puntos procedeuse a actualización das ordenanzas reguladoras para o servizo de abastecemento, saneamento e sumidoiros que subirán de acordo ao ipc acumulado. Asimismo, tamén se aprobou a conxelación do resto das taxas municipais para este 2020 e seguirase mantendo a cero o imposto da plusvalía nas diferentes transaccións de fincas urbanas.

En dito pleno, tamén se aprobou a bonificación especial de ata o 95% para todas as construcións agrarias radicadas no municipio do cal se beneficiaran nun futuro as máis de 1.300 instalacións agropecuarias existentes no municipio.

Asimesmo neste pleno, aprobouse a delimitación do núcleo de Valos na parroquia de Lestedo.

O alcalde, Pablo Taboada, aprobeitou a sesión plenaria para trasladar as felicitacións navideñas a toda a corporación e persoal municipal.