<- voltar
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_node_status::operator_form() should be compatible with views_handler_filter::operator_form(&$form, &$form_state) in /usr/home/concellopalasderei/www/modules/views/modules/node/views_handler_filter_node_status.inc on line 13.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /usr/home/concellopalasderei/www/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 24.

MELLORAS DAS INFRAESTRUCTURAS E DO EQUIPAMENTO DA ESCOLA INFANTIL 0-3 DE PALAS DE REI


A Consellería de Política Social da Xunta de Galicia concedeu ao Concello de Palas de Rei unha axuda para o investimento na mellora das infraestructuras e do equipamento da escola infantil 0-3 de Palas de Rei cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento rexional no marco do programa operativo FEDER 2014-2020.
En virtude da Orde do 27 de xuño de 2018(DOG 10.07.2018) na que estableceronse as bases reguladoras do procedemento, procedeu a solicitude dunha axuda para levar a cabo obras menores necesarias para a realización de varias melloras no ámbito da funcionalidade das dependencias da Guarderia. As obras, consisten no acondicionamento e colocación de suelos nos accesos principales e nas aulas 1,2,e 3. Acondicionando o pavimento existente e recolocando dito chan composto de losetas cadradas de vinilo de distintos cores e resistente a humidade. Dado que os problemas de humidades se presentan, tamén, nas paredes e estructura, se realizará unha actuación nas mesmas realizando un raspillado total das paredes, previo a preparaión dos teitos. Unha vez realizado este paso será necesario a aplicación dun producto antihumidade-antimoho, seguido da aplicación dun fondo fixador D13 ou similar, e por último dúas capas de pintura aislante ou similar. Así mesmo dotarase a guardería de distinto tipo de mobiliario y equipamiento, tanto en aulas como en las distintas dependencias de dita instalación.
Unha vez finalizada a fase de instrucción de solicitudes e avaliadas pola Comisión Central de Valoración resolvese a concesión da axuda solicitadas polo Concello de Palas de Rei: o gasto total subvencionable ascende a 17.515, 46 euros coa seguinte desagregación:
Obras menores de adecuación e mellora das infraestructuras dos centros de atención á primeira infancia, así como obras novas de escasa contía que melloren a accesibilidade ou doten o edificio de servicios necesarios: por importe de 9.683,03 euros para a realización das seguintes obras que constan na memoria coa solicitude: acondicionamento e colocación de solos nos accesos principais e nas aulas 1,2 e 3.
Dotación de conexión á internet e compra de dispositivos (ordenadores, encerados dixitais, grabadoras, cámaras de vídeo ou similares) para a integración das novas tecnoloxías na aula por importe de 7.832,43 euros para a realización das actuacións que constan na memoria presentada coa solicitude.
Esta axuda pública, que ascende a 17.515,46 euros, está cofinanciada nun 80% (14.012,37 euros) polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, no marco do programa operativo Feder Galicia 2014-2020, obxectivo temático 10: investir en educación e formación profesional para a adquisición de capacidades e aprendizaxe permanente, mediante o desenvolvemento das infraestruturas en educación e formación, obxectivo específico 10.5.1- mellorar as infraestruturas de educación e formación.
la liberacin de empuje? 21 victorias, sesenta y siete podios, 6 Copa entorno de globos de cristal, una cantidad de documentos de victorias de descenso de Kitzbhel: el no perder de notable rcord alcanzado por Didier Cuche demuestra su lucha intensamente fsica con el tiempo. Corum Carismtica fabricante embajador Didier Cuche el ganador de esqu que ahora se ha retirado de los competidores presentes rplica de reloj toda una nueva seoras que lleva su efigie. Se tomar su lugar junto con el de los hombres que prevalecen diseo en su mini-coleccin. Comando, la concentracin, replicas relojes el rendimiento general, la bsqueda de la perfeccin y de una sin lugar a dudas la identificacin de Suiza son algunos de los valores compartidos afianzar la colaboracin entre Didier Cuche y Corum. Aunque la leyenda de esqu se retir formalmente en el circuito de la competitividad "White Circo" en la conclusin del ao 2011-2012, rplica de relojes rolex su cooperacin junto con el nombre de marca de La Chaux-de-Fonds procede y es tambin, sin duda, mucho ms dinmico que antes. Sea testigo de la nueva Copa Almirante cuarenta y cuatro Chrono Centro Didier Cuche para las seoras que ahora enriquece el mini-coleccin que lleva la efigie del deportista una lnea que Actualmente contiene el modelo de los hombres que llega mediante el uso de una seleccin de dos esferas distintas. Resistente al agua a 100 metros de relojes, rplicas de los hombres se emiten en el interior de una pieza 100 edicin limitada Corum Qu complicacin relojera mucho mejor podra pagar tributo a 1 de los ms grandes esquiadores de todos los tiempos de legendario crongrafo de la Copa Almirante de Corum con su situacin de doce caras? 21 victorias, 67 podios, 6 Planeta Copa globos de cristal, replicas de relojes un nmero de documento de victorias de descenso de Kitzbhel: el sorprendente informe del monitor alcanzado por Didier Cuche demuestra su pelea fsica real intensamente con el tiempo. Esta vocacin, este raro llamando a sobresalir, replicas de relojes combinado con el sentido infalible de respeto veraz participar y sentida profundamente por su compaero oponentes, lo impulsaron a la fila de Suiza con el Ao en 2011 y el suizo Deportista en los 12 meses en 2009 y 2011. La lnea gris plateado se cubre mediante el uso de una transferencia de tono sobre tono que representa a la estilizada encuentro de Didier Cuche.