DIVERSAS ESTRADAS EN PALAS DE REI MELLORARANSE CON AGLOMERADO EN QUENTE DENTRO DO PLAN 2018-2020 DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL

Dentro do Plan de Mellora de estradas de titularidade provincial a levar a cabo no Plan 2018-2020 pola Deputación Provincial de Lugo, O Concello de Palas de Rei propuxo a execución en aglomerado en quente ás seguintes estradas:

- LU-P-29-01 San- Xurxo de Augasantas- Ferreira

- LU-P-40-01 O Coto-Vilacendoi-Sambreixo- Ulloa-Santo Xusto-Gontá

- LU-P-40-02-Gresulfe-Albá-Pontemercé

- LU-P-40-03 San Miguel-Pidre-Chorexe

- LU-P-40-04 Palas de Rei- Fontecuberta-Berbetouros-Xende

- LU-P-40-05 Accesos á Igrexa de Vilar de Donas

- LU-P-40-06 Palas de Rei-Quindimil

- LU-P-40-08 Accesos a San Cibrao e ao Castelo de Pambre

- LU-P-40-09 Accesos a Mosteiro-Vilaseñor-Ribeira-Xende

- LU-P-40-11 Palas de Rei- Avieira-Burdallos

En canto ao orde de execución dos traballos, o Concello de Palas de Rei dará prioridade as zonas de maior demanda, en canto a tráfico rodado polas mesmas, como son os accesos a explotacións gandeiras e ao Castelo de Pambre.