PALAS DE REI ENTRE OS 52 MUNICIPIOS QUE SUPERAN A MEDIA GALEGA DO PRODUCTO INTERIOR BRUTO POR HABITANTE

O Instituto Galego de Estadística ven de publicar os datos correspondentes ao Producto Interior Bruto (PIB) por municipios. Datos, que determinan a riqueza dos diferentes Concellos Galegos, tanto en térmos absolutos fixando en miles de euros a renta total por Concello, como fixando a renta en euros por habitante.

Segúndo os datos, recentemente publicados, polo Instituto Galego de Estadística e ceñíndonos ós datos globais da provincia de Lugo, donde se establece un PIB por habitante de 20.042 euros de promedio para todos os Concellos de Lugo, incluíndo a capital. E no que se ciñe a Comarca da Ulloa, determina para os 3 Concellos da Comarca que:

-Antas de Ulla: 30.757 euros do PIB total o que da un PIB por habitante de 13.867 euros.

-Monterroso: 69.026 euros PIB total o que da un PIB por habitante de 17.479 euros.

- Palas de Rei: 75.513 PIB total o que da un PIB por habitante de 21.319 euros.

Vistos estes datos, temos que Palas de Rei é o Concello da Comarca da Ulloa con maior Producto Interior Bruto total e por habitante, seguido de Monterroso e logo Antas de Ulla. Consolidando a súa posición entre os municipios de maior PIB por habitante da provincia lucense. Ademáis en termos galegos, Palas de Rei, sitúase no ránking, entre os 52 municipios galegos que superan a media galega por habitante (20.077euros)en canto a PIB.

Coñecidos estes datos, o alcalde, Pablo Taboada, valorou moi positivamente que o municipio de Palas de Rei sexa, un dos municipios con maior producto interior bruto (PIB) de Galicia e da Provincia de Lugo. Sobrepasando ampliamente a media provincial e pasando a situarse entre os municipios galegos que superan a media autonómica por habitante. Pablo Taboada, destacou a importancia deste dato e conclue a importancia do Camiño de Santiago e o turismo, con máis de 1.500 aloxamentos no municipio de Palas de Rei, unido ao feito de que importantes empresas cun alto volumen de facturación se asenten nos últimos anos no municipio de Palense. Asimesmo, resalta a importancia, do sector primario ( especialmente o agrogandeiro e o forestal) que ten na economía municipal. O alcalde, tamén destaca o aporte das enerxías renovables na economía do Concello Palense.

Asimesmo, Pablo Taboada, amósase  satisfeito co resultado valorando positivamente estes datos en canto a PIB por habitante, xa que foron superiores, no Concello Palense en comparación con outros Concellos de maior entidade poboacional na provincia. Asimesmo, agarda esperanzado que estas cifras se vexan melloradas de xeito significativo para o vindeiro ano, coa incorporación definitivamente da facturación do Grupo JIM SPORTS, asentado no Polígono palense, e que con máis de 30 millóns de euros e máis de 100 postos de traballo ven a constituir unha das principais empresas da provincia, ao que lle habrá que engadir a entrada en funcionamento do Pazo Laira Resort Spa e a contribución que suporá a Área de Servicio da Autovía. O rexedor palense,  manifestase esperanzado coas potencialidades que ofrece este municipio e co esforzó dos veciños/as que traballando codo a codo conseguirase consolidar e mellorar, no tempo esa posición acadada este ano por Palas de Rei entre os mellores municipio de Galicia en canto a PIB por habitante.