<- voltar
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_node_status::operator_form() should be compatible with views_handler_filter::operator_form(&$form, &$form_state) in /usr/home/concellopalasderei/www/modules/views/modules/node/views_handler_filter_node_status.inc on line 13.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /usr/home/concellopalasderei/www/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 24.

JOSÉ LATORRE GONZÁLEZ XUBÍLASE EN PALAS LOGO DE CORENTA E UN ANOS DE EXERCICIO DA MEDICINA


JOSÉ LATORRE GONZÁLEZ XUBÍLASE EN PALAS LOGO DE CORENTA E UN ANOS DE EXERCICIO DA MEDICINA

Os /as compañeiros/as das distintas áreas de traballo  do Pac de Palas de Rei rendíronlle un recoñecido homenaxe ao  médico de atención primaria e Xefe do Servizo da Área Sanitaria da Ulloa, José Latorre González, coincidindo no día no que, logo de corenta e un anos de profesión, dos que, trinta e un estivo no Centro de Saúde de Palas de Rei,  deixa de exercer por motivos de xubilación.  Aínda que di que “segues sendo médico ata que te morres”, apesares de se xubilar e non consultar, emocionado, manifesta que o seu teléfono “estará a disposición dos seus pacientes para darlles os consellos que poida”. Aínda que José Latorre naceu en Monforte, considera a Palas como a súa casa, recoñece que as persoas de Palas de Rei “se portaron moi ben con el”.

Dende que Latorre comenzou en Palas de Rei ata a actualidade, o sistema sanitario mudou significativamente, en consecuencia o sistemas de traballo melloraron, o que redundou nunha maior calidade asistencial. Durante todos estos anos, “a colaboración entre os compañeiros tanto de Antas, de Monterroso, como de Palas foi total, o que nos permitiu ser un equipo aberto” manifesta José Latorre. A día de hoxe, Palas de Rei acadou converterse na sede das emerxecias sanitarias, elo redunda, nunha resposta máis rápida e permanente, durante as 24 horas, en canto a posibles emerxencias que se presenten. Dende hai un ano, o Pac de Palas de Rei implementa, o proxecto de “hospitalización a domicilio” en colaboración co Hula,  cun equipo humano propio e para todos os pacientes da Ulloa que presentan criterios de hospitalización e así o requiren, elo está a permitir, facer un seguimento domiciliario específico para cada paciente. Destaca ademais, estes duros meses de pandemia,  nos que “o coronavirus puxo a humanidade contra as cordas e nos deixou entrever que os humanos somos unha especie moi vulnerable” analiza Latorre, confiado en que “conforme avance o proceso de vacinación baixe tamén tansmisibilidade do virus”.

Pola súa parte o alcalde, Pablo  Taboada,  transmite o “profundo agradecemento do Concello de Palas de Rei a todos os profesionais sanitarios do Centro de Saúde e Pac de Palas de Rei pola encomiable labor desenrolada durante toda a pandemia do covid -19 e un especial e afectuoso agradecemento aos dous últimos profesionais que acaban de deixar de prestar servizo neste Centro nos últimos meses por motivos de xubilación: a enfermeira Dona Eduvigues Soriano Villalba e médico Don Jose Latorre  Gonzalez”

la liberacin de empuje? 21 victorias, sesenta y siete podios, 6 Copa entorno de globos de cristal, una cantidad de documentos de victorias de descenso de Kitzbhel: el no perder de notable rcord alcanzado por Didier Cuche demuestra su lucha intensamente fsica con el tiempo. Corum Carismtica fabricante embajador Didier Cuche el ganador de esqu que ahora se ha retirado de los competidores presentes rplica de reloj toda una nueva seoras que lleva su efigie. Se tomar su lugar junto con el de los hombres que prevalecen diseo en su mini-coleccin. Comando, la concentracin, replicas relojes el rendimiento general, la bsqueda de la perfeccin y de una sin lugar a dudas la identificacin de Suiza son algunos de los valores compartidos afianzar la colaboracin entre Didier Cuche y Corum. Aunque la leyenda de esqu se retir formalmente en el circuito de la competitividad "White Circo" en la conclusin del ao 2011-2012, rplica de relojes rolex su cooperacin junto con el nombre de marca de La Chaux-de-Fonds procede y es tambin, sin duda, mucho ms dinmico que antes. Sea testigo de la nueva Copa Almirante cuarenta y cuatro Chrono Centro Didier Cuche para las seoras que ahora enriquece el mini-coleccin que lleva la efigie del deportista una lnea que Actualmente contiene el modelo de los hombres que llega mediante el uso de una seleccin de dos esferas distintas. Resistente al agua a 100 metros de relojes, rplicas de los hombres se emiten en el interior de una pieza 100 edicin limitada Corum Qu complicacin relojera mucho mejor podra pagar tributo a 1 de los ms grandes esquiadores de todos los tiempos de legendario crongrafo de la Copa Almirante de Corum con su situacin de doce caras? 21 victorias, 67 podios, 6 Planeta Copa globos de cristal, replicas de relojes un nmero de documento de victorias de descenso de Kitzbhel: el sorprendente informe del monitor alcanzado por Didier Cuche demuestra su pelea fsica real intensamente con el tiempo. Esta vocacin, este raro llamando a sobresalir, replicas de relojes combinado con el sentido infalible de respeto veraz participar y sentida profundamente por su compaero oponentes, lo impulsaron a la fila de Suiza con el Ao en 2011 y el suizo Deportista en los 12 meses en 2009 y 2011. La lnea gris plateado se cubre mediante el uso de una transferencia de tono sobre tono que representa a la estilizada encuentro de Didier Cuche.