O ALCALDE PROMOCIONA PALAS DE REI, NA FEIRA DE TURISMO INTERIOR DE VALLADOLID

O alcalde de Palas de Rei, Pablo Taboada, promociona os recursos turísticos do municipio Palense na Feira de Turismo Interior (INTUR) en Valladolid. O rexedor palense asistiu, este domingo, a este importante certame, que conta con máis de 300 expositores directos, máis dun millar de empresas representadas e pola que pasaron 46.600 visitantes e que fixa un destacado escaparate dos recursos turísticos, sobretodo de Concellos do Interior.

Natureza, enogastronomía e cultura son os tres eixos entorno aos cales se artellaron boa parte das diferentes propostas que se puideron ver no salón de Intur, para o fomento e o desenrolo do turismo de interior.

Pablo Taboada, non deixou pasar a ocasión para promocionar o Camiño de Santiago (nas rutas Francesa e primitiva) o Castelo de Pambre, a igresia de Vilar de Donas, así como, as Torrentes de Mácara. A Feira, que tamén contou cun escaparate gastronómico, no cal se promocionaron os productos estrela da gastronomía local.