NENOS E NENAS DE 0 A 6 ANOS DE IDADE CON ALGÚN TIPO DE TRASTORNO NO SEU DESENVOLVEMENTO OU CON RISCO DE PADECELO PODRÁN BENEFICIARSE DO CENTRO DE ATENCIÓN TEMPERÁ EN PALAS DE REI

Palas de Rei contará con un Centro de atención temperá en virtude do acordo, feito público este pasado venres polo delegado territorial da Xunta de Galicia en Lugo, Xose Manuel Balseiro cos alcalde afectado por esta medida entre eles o de Palas de Rei, Pablo Taboada. A Xunta de Galicia a través  da Consellería de Política Social financia este ano dous novos  Centros de Atención Temperá, na provincia lucense a agrupación de Concellos de: Palas de Rei, Guntín, Begonte e Friol por unha parte;  e o outro Centro, aos Concellos de Outeiro de Rei e Castro de Rei. De este modo, son xa cinco as unidades de atención temperá que prestan servizo a 17 concellos na provincia de Lugo, grazas a  un investimento de 294.000 euros da Consellería de Política Social.

Balseiro subliñou, que a atención temperá  é un recurso fundamental para os nenos e nenas de 0 a 6 anos con trastornos no seu desenvolvemento ou con risco de padecelos. “Este servizo ofrece un conxunto de accións compensadoras, que facilitan a súa adecuada maduración, en todos os ámbitos e lles permite alcanzar o máximo nivel de desenvolvemento persoal e de integración social”, afirmou.

O delegado indicou que a Xunta de Galicia financia a prestación deste servizo polos concellos, “porque entendemos que o ámbito municipal é o idóneo para xestionalos pola súa proximidade á cidadanía e polo coñecemento da situación específica da súa poboación”.

En cada Centro de Atención Temperá traballa un equipo multidisciplinar, cun mínimo de tres integrantes con formación apropiada, e en todo caso, especializados en desenvolvemento infantil e atención temperá.