UN MARTES DE ENTROIDO PASADO POR AUGA EN PALAS DE REI

O luns de entroido estivo marcado, un ano máis, polas adversas condicións meteoroloxícas, con frío e auga, que fixeron que o Concello tivera que supender o desfile de entroido polas rúas de Palas de Rei, por motivos de seguridade, o que si se mantivo según o previsto, foi o Concurso de Entroido na Praza do Concello, donde participaron tanto veciños/as do municipio Palas como do resto de concello da Ulloa, en canto aos participantes foron:

- Na categoría individual:

1ª I`m groot

2ª La alegría de la huerta

- Na categoría grupos ata 5 persoas:

1ª As rapaza de papel (2 integrantes)

2ªEntroido Quente Millo Valente (3 integrantes)

3ª Los abuelitos perroflautas (2 integrantes)

4ª Arco da Vella (3 integrantes)

- Na categoría de Grupos:

1ª Flocos de Millo (6 integrantes)

2ª Os indixenas (6 integrantes)

3ª Pizza Anita (6 integrantes)

4ªZumberas en el país de las maravillas (22 integrantes)

5ªAs zumbeiras de Palas na Feira de Abril (16 integrantes)

6ª Toy Stoy hasta el infinito y más alla (47 integrantes)

Finalmente, un xurado integrado por unha persoa de cada un dos grupos de máis de 5 persoas e personal do departamento de cultura do Concello, estableceu como preniados:

Categoria Individual:

1º premio 85 euros: I`m groot

2º premio 30 euros: La alegría de la huerta

3 ª premio 20 euros: quedou deserto (ante a ausencia de participantes)

Categoría grupos ata 5 persoas:

1º premio 100 euros: Entroido Quente Millo Valente

2º premio 50 euros: As rapazas de papel

3º premio 25 euros: Abuelitos perroflautas

Categoría máis de 5 persoas:

1º premio 270 euros: Toy Stoy hasta el infinito y más alla

2º premio 120 euros: Os indixenas

3º premio70 euros: As zumbeiras de Palas na Feira de Abril

Premio especial a Orxininalidade dotado con 150 euros: Entroido Quente Millo Valente.