O CONCELLO DE PALAS REPARTE 920 EUROS EN PREMIOS, NO CONCURSO DO MARTES DE ENTROIDO

O Concello de Palas reparte 920 euros en premios no concurso de Entroido, que programa para o martes, 5 de marzo. Será unha das actividades destacadas dentro da programación con motivo do Entroido en Palas de Rei feita pola Oficina de Información Xuvenil.  As actividades organizadas dende o Concello arrancan o 4 de marzo, cun entroido infantil, con xogos inchables no Polideportivo municipal, logo das 16:30h seguido dunha chocolatada popular.

O martes de entroido, terá lugar o concurso, precedido por un desfile de comparsas polo núcleo urbán de Palas de Rei, para logo, na Praza do Concello celebrarse o Concurso no que poden participar nas categorías: individual, grupos ata 5 persoas e grupos de máis de 5 persoas. Tamén habrá un premio especial a orixinalidade dotado de 150 euros. Na categoría individual; o primeiro premio está dotado de  85 euros, o segundo de 30 euros e o terceiro de 20 euros. Na categoría de grupos ata cinco persoas; o primeiro premio está dotado de 100 euros, o segundo de 50 euros e o terceiro de 25 euros. Na categoría de grupos de máis de cinco persoas; o primeiro premio está dotado de 270 euros, o segundo de 120 euros e o terceiro de 70 euros. Nas dependencias do Concello está aberto o periodo de inscripcións para o concurso.