TEATRO SOLIDARIO A FAVOR DA FUNDACIÓN MENIÑOS

O venres, 8 de febreiro, ás 11:30 horas, no Teatro Principal de Ourense tivo lugar unha actuación do OBRADOIRO MUNICIPAL DE TEATRO DE PALAS DE REI, da Aula de Teatro do CPI de Touro, a Aula de Teatro do IES Antón Losada Diéguez da Estrada, “Avelaíñas Teatro”; da Escola Municipal de Teatro de Laxe, da Aula de Teatro do IES Antón Fraguas Fraguas, de Compostela e do CORO AFONIC, de Compostela a favor da ONG Meniños, de apoio á infancia.

Máis de cen actores e actrices destes grupos de teatro, dirixidos por membros de ALENTÍA TEATRO, presentarán VOGANDO NOS CONTOS, de creación colectiva. Trátase dun espectáculo que se vertebra sobre un concepto da educación como ferramenta  imprescindible na realización plena do ser humano a través de valores como o diálogo, a tolerancia, a paz, a humildade, o respecto… Este traballo de máis cen actores e actrices amosa, tamén, o valor da lectura como elemento esencial na formación de persoas equilibradas emocionalmente, autónomas e libres; pon de manifesto a relevancia da empatía con aqueles que sofren para habitar na auténtica esencia do ser humano; reivindica o valor do desenvolvemento de proxectos educativos colectivos…

A Fundación Meniños

A Fundación Meniños é unha organización non lucrativa comprometida coa protección e defensa dos dereitos da infancia. Leva a cabo tanto programas de intervención directa con nenos e nenas en situación de desprotección coma de investigación, destinados á mellora destas actuacións. Asemade, desenvolve proxectos  e educativos  e sensibilización  que promoven  unha cultura de bo trato á infancia e á adolescencia na nosa sociedade.