ESTE VENRES DÉCIMO SEGUNDA FESTA DA XUVENTUDE EN PALAS DE REI

A orquesta New York, o grupo Bomba, a charanga OT e o grupo Agarimo amenizarán a décimo segunda edición da Festa da Xuventude de Palas de Rei, que se celebra este venres, 13 de xullo. Unha Festa, que arranca as 16:00h cun obradoiro infantil (de 4 a 12 anos) a cargo do Centro Pedagóxico Aloumiño e unha demostración de Zumba con Silvia Gónzalez, na Praza do Concello, todo elo, seguido a partires das 18.00h, dunha ruta de bares coa Charanga OT e o Grupo Agarimo. Tamén habrá, sorteo dunha Smartbox con estancia dunha fin de semana e os concertos,  logo das 23:30h, a cargo da orquesta New York e o grupo la Bomba.

Esta Festa, está organizada pola Asociación Xuventude de Palas de Rei e conta coa colaboración do Concello de Palas, entre outras entidades.  Un respesentante da Asociación Xuventude de Palas  e o alcalde de Palas, Pablo Taboada, presentaban, esta maña, a camiseta oficial que lucirán os participantes nesta Ruta de Bares desta edición da Festa da Xuventude.