O alcalde de Palas de Rei, Pablo Taboada, reuniuse coa Conselleira de Medio Rural, Ánxeles Vázquez, para tratar a creación do museo do Queixo en Palas de Rei. O alcalde Palense, amosoulle a Conselleira de Medio Rural o proxecto para executar na localidade Ulloana o futuro Museo do Queixo, que se ubicará nas inmediacións do Camiño Francés. A súa vez, Pablo Taboada, amosou a súa satisfación, pola favorable acollida e interés amosado pola Conselleira, e comenzará a dar os primeiros pasos para recoller nun proxecto as primeiras ideas e impresións do futuro Museo do Queixo. O alcalde, Pablo Taboada, comenzará unha ronda de reunións cos principales actores: D.O. Arzúa- Ulloa, industria e as diferentes Queixeiras que elaboran artesanalmente o Queixo que terán un lugar destacado, estas últimas, donde poderán incluso elaborar un queixo de maneira artesanal. A Consellería de Medio Rural, tal como avanzou na reunión a súa Conselleira, aportará 50.000 euros para comenzar os traballos de rehabilitación do edificio.

Asimismo, o alcalde, Pablo Taboada, tralo encontró mantido coa conselleira Ánxeles Vázquez, confirmou, que será Consellería de Medio Rural a que acometerá as obras de mellora dos accesos a Cooperativa Agris en Palas de Rei, cun orzamento  de 59.000 euros donde se mellorará a pavimentación e dotará de servicios as instalacións da Cooperativa.

A Conselleira tamén informou ó rexedor palense, que disporá para este ano 2018, dun orzamento 210.000 euros, para a mellora de camiños rurais en Palas de Rei. Concretamente  os accesos: a Piñeiro e Villaverde en Vilar de Donas; melloraranse os accesos a Liulfe, Sucastro e Valos en Lestedo, estas obras será executadas no próximo mes de abril. Asimismo, a Conselleira tamén confirmou ó alcalde, as partidas económicas necesarias, para facer fronte as obras de pavimentación de: Niñaredos, Ferreira, Cubelo e Remonde en Palas de Rei, os accesos a Rosende, a Cebral en San Xorxe de Augasantas e a Penedo en Ferreira.