A XUNTA LIMPOU 9 PUNTOS DE VERTEDURA INCONTROLADOS NO MUNICIPIO DE PALAS DE REI, DENTRO DO MEDIO CENTEAR QUE LIMPOU EN TODA A PROVINCIA LUCENSE

A Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio desenvolveu diversos traballos de limpeza en medio centenar de puntos de vertedura incontrolados situados en sete concellos da provincia de Lugo,entre eles Palas de Rei, que sumaron un investimento de máis de 330.000 euros.

Os traballos consistiron na recollida, clasificación e retirada do material, e na revexetación mediante o estendido de terra vexetal e hidrosementeira. Con esta acción, a Xunta quere colaborar cos concellos no cumprimento das obrigas municipais en materia de residuos urbanos.

O delegado territorial da Xunta en Lugo, José Manuel Balseiro, visitou no Carqueixo unha das áreas da capital nas que se traballou para erradicar un punto de verquidos. En Lugo actuouse en total en seis depósitos, situados no camiño das Graveiras, o polígono das Gándaras e Abella, ademais do Carqueixo.

Igualmente, no concello de Guitiriz elimináronse catro puntos de verquido, cinco no da Pastoriza, once en Monforte de Lemos, nove en Palas de Rei, seis en Sober e oito en Monterroso.

O material que se adoita a localizar neste puntos de vertedura incontrolados son obxectos domiciliarios, restos de vidro, plásticos ou pneumáticos e mestura de residuos de construción.

A limpeza destes puntos permite minimizar e corrixir os impactos orixinados, logrando a integración do lugar co seu entorno, reportando claras melloras dende o punto de vista estético e medioambiental. Ademais, axuda a  eliminar o hábito  de seguir depositando lixo nestes lugares.