AXUDAS PARA AS FAMILIAS CON FILLAS E FILLOS NADAS/OS NO ANO 2018

O DOG recolle no seu número 246, do venres, 29 de decembro de 2017 a Orde do 19 de decembro de 2017, da Consellería de Política Social, pola que se establecen as bases polas cales se rexerá a concesión de axuda económica, a través da tarxeta Benvida, para as familias con fillas e fillos nadas/os no ano 2018 e se procede á súa convocatoria.

Esta orde ten por obxecto establecer as bases polas cales se rexerá a concesión dunha axuda económica para as familias que no ano 2018 teñan un/unha fillo/a, adopten ou estean en situación de garda con fins adoptivos dun neno ou nena nacido/a en 2018 (BS403B), e proceder á súa convocatoria. A axuda farase efectiva a través da tarxeta Benvida, a cal só poderá ser utilizada en farmacias, parafarmacias, supermercados, tendas de alimentación e establecementos de puericultura ou especializados en artigos e produtos para a infancia.

Poderán ser beneficiarias desta axuda aquelas persoas residentes na Comunidade Autónoma de Galicia que se encontran nun dos seguintes supostos:

a) Ter fillas ou fillos, tanto por natureza como por adopción, nadas/os entre o 1 de xaneiro e o 31 de decembro de 2018.

b) Estar en situación de garda con fins adoptivos dun ou máis nenos/as nados/as entre

o 1 de xaneiro e o 31 de decembro de 2018.

Tamén se poderán beneficiar da axuda as galegas e os galegos e os seus descendentes que se encontren en calquera dos dous supostos anteriores e, tendo residido fóra

de España, retornen a Galicia durante o ano 2018.

Con carácter xeral, a contía total da axuda é de 1.200 € por cada fillo ou filla nado/a en 2018 durante o seu primeiro ano de vida a razón de 100 €/mes, que se farán efectivos

do seguinte xeito:

a) Ano 2018: un único pagamento coa contía que corresponda en función do mes de nacemento

ou de ser o caso, do ditado da resolución de adopción ou garda con fins adoptivos

e ata o mes de decembro, incluído.

b) Ano 2019: un único pagamento coa contía que corresponda desde xaneiro e ata o

mes anterior ao que o neno ou nena cumpra un ano.

2. Para aquelas familias con renda igual ou inferior a 22.000 €, a axuda ampliarase no segundo ano de vida e ata que o neno ou nena cumpra tres anos, nas seguintes contías:

a) 600 €/ano, a razón de 50 €/mes, se o fillo/a que dá dereito á axuda é o primeiro.

b)1.200 €/ano, a razón de 100 €/mes, se o fillo/a que dá dereito á axuda é o segundo.

c) 2.400 €/ano, a razón de 200 €/mes, se o fillo/a que dá dereito á axuda é o terceiro ou sucesivos.