O CONCELLO DE PALAS ACOMETERÁ AS OBRAS DE ACONDICIONAMENTO NAS INSTALACIÓNS INTERNAS DO PAC QUE CONSTITUEN A SEGÚNDA FASE DAS MELLORAS DO CENTRO DE SAÚDE

O Concello de Palas de Rei acometerá a segunda fase de obras de mellora no Centro de Saúde. Froito dun Convenio de colaboración coa Consellería de Sanidade, acometeranse diferentes obras de mellora no acondicionamento interno das consultas, sustitución de varios baños e melloras no aforro enerxético das instalacións. Dentro das obras, xa executadas, correspondentes a primeira fase, acometéronse melloras no acondicionamento exterior, donde se renovou completamente os accesos as instalacións, entre as dúas fases da obras, invertiranse perto de 70.000 euros aportados pola Consellería de Sanidade, a Deputación de Lugo e o Concello Palense.

O PAC de Palas de Rei presta servicio ós Concellos da Comarca da Ulloa (Antas de Ulla, Monterroso e Palas de Rei) conta con 32 profesionais entre persoal sanitario e de servicios. Funciona as 24 horas en atención continuada, os 365 días do ano e presta servicio ademáis dos Concellos da Comarca da Ulloa aos peregrinos que precisan algún tipo de atención sanitaria e que transcorren polas rutas Francesa e Primitiva que pasan polo municipio de Palas de Rei, con especial incidencia os que pasan polo camiño francés por pasar xunto ao carón das instalacións do PAC.

O alcalde de Palas de Rei, Pablo Taboada, amosou a súa satisfación con estas obras que permitirán seguir dispoñendo dun centro punteiro na atención sanitaria na Ulloa.